FUNDACIÓ MUSEU D’ART CONTEMPORANI (MACBA)

FUNDACIÓ MUSEU D’ART CONTEMPORANI (MACBA)
Pl. Àngels, 1
1987-10-14
Ainhoa Grandes
La Fundació MACBA és una entitat privada promoguda el 1987 per una àmplia representació de la societat civil espanyola. Des d'aquell any, els membres del Patronat i les empreses fundadores van marcar l'inici, mitjançant generoses aportacions, de la futura col·lecció d'art permanent del MACBA. .
Leopoldo Rodés Castañé, Josep Mª Figueras Bassols, Dolors Mitjans Perelló, Generalitat de Catalunia, Ajuntament de Barcelona, Diputació de Barcelona, Fundació Leviri, Fundació Bertrán, Manuel Alorda Escalona, Plácido Arango Arias, Josep Basi Sabi, Claudia Boada Vilallonga, Josep Mª Catà Virgili, Maria del Carme Daurella d'Aguilera, Josep Ferrer Sala, Santiago Fisas Aixelà, Joan Gaspart Solves, Javier Godó Muntañola, Dinath de Grandi Pellegrino, Clara Guerin Tarafa, Victòria ibarra
Difusió de l'art contemporani. Adquisició d'obres d'art per al Museu d'Art Contemporani de Barcelona. Exposicions.
Oscar Calderón de Oya (Secretari), Lola Mitjans de Vilarasau (Vicepresidenta segona), Baronesa de Güell (Vocal), Bruno Figu (Vocal), Dinath de Grandi (Vocal), Diputació de Barcelona (Vocal), Diputació de Barcelona (Vocal), Elena Calderón de Oya (Vocal), Font (Vocal), Isak Andic Ermay (Vocal), Joan-Jordi Bergós (Vocal), Jordi Soley i Mas (Vocal), José F. Bertrán de Caralt (Vocal), José Francisco de Conrado i Villalonga (Vocal), Josep Ferrer i Sala (Vocal), Josep M. Catà i Virgili (Vocal), Lady Jinty Latymer (Vocal), Mª Teresa Samaranch Salisachs (Vocal), Maria Reig Moles (Vocal), Mercedes Vilá Recolons (Vocal), Nuria Basi More (Vocal), Núria Basi More (Vocal), Pedro de Esteban Ferrer (Vocal), Plácido Arango Arias (Vocal), Ramon Negra Valls (Vocal), Ricard Fornesa i Ribó (Vocal), Victoria Ybarra de Oriol (Vocal)
1.071.002,00 €