FUNDACIÓ NEN DÉU

Àmbit Social • Educació
1989-06-07
Canònica
Ministerio de Justicia (Registro de Entidades Religiosas)
Comarcal
Cecilia Méndez García
M. del Pilar Muñoz Blanco
La Fundació Nen Déu treballa a Barcelona amb persones amb grans necessitats assistencials des de 1982. És una de les fundacions amb més trajectòria d'Espanya, creada per l'impuls d'un grup catòlic amb la col·laboració de les Germanes Franciscanes dels Sagrats Cors. En l'actualitat la Fundació Nen Déu compta amb 5 centres. Centre de Dia, Centre Mèdic, Escola, Residència i Taller Ocupacional. Des d'ells, ofereix educació, atenció especialitzada i fa créixer l'autonomia de 240 persones amb discapacitat intel·lectual a partir dels 3 anys i al llarg de tot el seu cicle vital.
Beata Madre Carmen de les Germanes Franciscanes dels Sagrats Cors.
Fer créixer l'autonomia vital de les persones amb discapacitats ateses als nostres centres. A través de la Fundació Nen Déu i els seus professionals, desenvolupar un projecte educatiu a llarg termini, per poder anar complint les metes individuals de millora de la qualitat de vida de cada persona, i aconseguir així la màxima autonomia possible de cadascuna.
Rdvm. Sr. Salvador Bacardit Fígols,Vicari Episcopal de l'arxidiòcesi de Barcelona (President executiu), Sr. Antoni Crous i Millet (Vicepresident), Sr. Jordi Parellada i Socias (Tresorer), Sr. Ernesto Casa Aruta (Vocal), Sr. Joaquim Fenollosa Domènech (Vocal), Dr. Josep Pericot i Ayats (Vocal), Sr. Josep M. Rifà i Soler (Vocal), Sr. Josep M. Rocabert i Marcet (Vocal), Sr. Sergio Rodríguez i Vives (Vocal), Sr.Vicenç Soriano i Casanovas (Vocal), Sr. Josep M. Trabal i Pujadas (Vocal), Gna. Mª del Pilar Muñoz i Blanco, delegada de la Superiora General de les RR. Franciscanes SSCC (Secretària),
Coordinadora Catalana de Fundacions, Dincat