FUNDACIÓ INSTITUT DE TECNOLOGIA DE LA CONSTRUCCIÓ DE CATALUNYA (ITeC)

FUNDACIÓ INSTITUT DE TECNOLOGIA DE LA CONSTRUCCIÓ DE CATALUNYA (ITeC)
Wellington 19
Teconologia i Recerca • Educació
1984-09-14
Francisco Diéguez Lorenzo
Francisco Diéguez Lorenzo
Col·legi d'Aparelladors i Arquitectes Tècnics de Barcelona.
Som una fundació privada que treballa transversalment per al sector de la construcció amb l’objectiu de millorar l’eficiència al llarg del cicle de vida mitjançant la generació i transferència de coneixement a tota la cadena de valor del sector.
Celestí Ventura Cisternas (President del Consell de l'Arquitectura Tècnica de Catalunya), Carles Puig de Travy (Degà del Col·legi d’Economistes de Catalunya), Conxita Villar Mir (Degana del Col·legi d'Enginyers Agrònoms de Catalunya), Miquel Darnés Cirera (Degà del Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona), Montserrat Bas Obradors (Degana del Col·legi d'Enginyers Tècnics Agrícoles i Forestals de Catalunya), Xavier Font Mach (Degà del Col·legi de l'Enginyeria Tècnica d'Obres Públiques i de l'Enginyeria civil de Catalunya i President substitut, per vacant en el càrrec, en aplicació de l’article 312.3.3CCCat), Associació Catalana de Municipis i Comarques (Representant: la Presidenta), Jordi Ros Ballesteros (Vicerector d'Arquitectura de la Universitat Politècnica de Catalunya), LLuís Moreno Lasalle (Cambra de Contractistes d’Obres de Catalunya), Ricard Font Hereu (Director General de Barcelona d'Infraestructures Municipals SA -BIMSA), Josep Antoni Martínez Zaplana (President del Gremi de Constructors d'Obres de Barcelona i Comarques), Mateu Tersol Andols (President de la Federació Catalana de la Indústria, el Comerç i els Serveis de la Construcció - FECOCAT), David Prat Soto (Director General d'Infraestructures de Mobilitat), Guim Costa Calsamiglia (Degà del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya), Narcís Armengol Gelonch (Degà del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya), Agustí Serra Monté (Director General d’Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura), Joan Romeu Valverde (President del Gremi de la Construcció del Tarragonès), Ester Capella Farré (Consellera de Territori), Roger Torrent Ramió (Conseller d'Empresa i Treball), David Mascort Subiranas (Conseller d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural), Jonatan Ferreras Roman (Director General del Patrimoni (pendent formalització)), Jordi Sanuy Aguilar (Director de Qualitat de l'Edificació i Rehabilitació de l'Habitatge de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya), Pere Calvet Tordera (Degà del Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya), Xavier Vilajona Eduardo (President de l’Associació de Promotors i Constructors d’Edificis de Catalunya– APCE), Maria Sistenas Tusell (Directora Institut Català del Sòl)