FUNDACIÓ ELS JONCS

Àmbit Social • Educació
1992-03-23
Jesús Candel Guilana
Lluís Pòrtulas (Director Escola), Carles Saló (Director Tallers)
La Fundació du a terme la gestió del Centre d'Educació Especial Mare de Déu del Carme (1.977), d'un Centre Especial de Treball (1.995) i d'un Centre Ocupacional (1.999) per a discapacitats intel·lectuals, així com funcions de tutela i desenvolupa vàries activitats de lleure.
La finalitat de la Fundació és la de dedicar-se a activitats de caràcter social i assistencial i, especialment la de crear, desenvolupar i mantenir centres d'ensenyament especial, de formació professional i de treball ocupacional, així com la creació de tota mena d'iniciatives i empreses per a donar feina estable a persones amb discapacitats intel•lectuals.
Dionís Poch Frigolé (President), Dolors Ferrer i Montseny (Vicepresidenta 1a), Jesús Candel Guilana (Vicepresident 2n), Silvia Martinez Carnicero (Secretària no patrona), Anna Cornellà Valls (Vocal), Xavier Costa Subirós (Vocal), Joaquim Fàbrega Vilà (Vocal), Francesc Fayol Suñol (Vocal), Joaquim Gifre Tibau (Vocal), Joan Pla Torres (Vocal), Josep Lluís Pòrtulas Díaz (Vocal), Joan Manel Sevillano Campalans (Vocal), Carles Vidal Alegret (Vocal), Esteve Vilanova Vila (Vocal)