LA FAGEDA FUNDACIÓ

Gerència:
Sílvia Domènech Arimany
Història:
La Fageda Fundació, es va crear l'any 2004 amb la denominació de Fundació Privada Sentit, per part de La Fageda S.Cooperativa, amb la finalitat de realitzar activitats i prestar serveis de suport a entitats de serveis socials, a través d'estudis, assessorament, formació i recolzament en les diferents àrees de gestió i producció de La Fageda Cooperativa i la Fundació Privada de Serveis Assistencials de la Garrotxa.
Fundadors:
La Fageda SCoop.
Millorar la qualitat de vida i promoure la integració social de persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorns mentals severs i altres col·lectius en risc d’exclusió social de la Garrotxa, mitjançant unes activitats empresarials que generen llocs de treball amb sentit, i uns serveis assistencials gestionats sota criteris de qualitat i d’excel·lència, que creen valor tant per l’organització com per la resta de la societat
Cristóbal Colón Palasí (President), Joan Boix Sans (Vocal), Jordi Vives i Xiol (Vocal), Josep Bonmatí Pèrez (Vocal), Joan Cañada Campos (Secretari), Iñigo Gallo Martínez (Vocal), Ricard Aceves Torrent (Vocal), Anna Plana Montañà (Vocal), Lluís Masias Padrosa (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya
Pressupost anual: