FUNDACIÓ BLANQUERNA

FUNDACIÓ BLANQUERNA
Pg. Sant Gervasi, 47 (Torre La Tamarita)
Cultura • Educació
1992-04-06
Canònica
Ministerio de Justicia (Registro de Entidades Religiosas)
Catalunya
Dr. Enric Xicoy Comas
Dra. Giorgia Miotto
Blanquerna és una institució que té els seus orígens a l'any 1948, quan el Bisbat de Barcelona erigí l'Escola de Magisteri de l'Església, en col·laboració amb diverses institucions i congregacions religioses. L'any 1988 es constituí com a fundació diocesana benèfico-docent i sense ànim de lucre. És membre fundador de la Universitat Ramon Llull (1991). Els centres universitaris Blanquerna avui són: Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport, Facultat de Ciències de la Salut i la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals.
Arquebisbat de Barcelona
Formació d'estudiants i professionals en el camp universitari des de la seva identitat cristiana i eclesial. Aquesta finalitat es desplega en els centres universitaris actuals: Facultat de Psicologia i Ciències de l'Educació, Facultat de Ciències de la Salut i Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals.
Dr. Salvador Pié Ninot (President), Mn. Josep M. Turull Garriga (Vicepresident), Sr. Jaume Solé Janer (Secretari), Sr. Josep Ramon Serrat Crespo (Tresorer), Superior Provincial Companyia de Jesús (Vocal), Superior Provincial Salesians (Vocal), Superiora Provincial Carmelites Vedrunes (Vocal), Superiora Provincial Franciscanes Misioneres Immaculada Concepció (Vocal), Dr. Elies Campo Güerri (Vocal), Dra. Cori Casanova (Vocal), Sr. Ignasi Fernández de Senespleda (Vocal), Sr. Luís Foix Carnicé (Vocal), Sra, Begoña Guerrero (Vocal), Sr. Jaume Lanaspa Gatnau (Vocal), Dr. Albert Soler Llopart (Vocal)
Universitat Ramon Llull, CLADE, Coordinadora Catalana de Fundacions
50.390.610€