FUNDACIÓ PRIVADA CASA DE LA MÚSICA DE LES COMARQUES GIRONINES

Gerència:
Josep Barrachina Panosa
Història:
La Fundació Privada Casa de la Música de les comarques gironines es crea el 2015 per desenvolupar el projecte Casa de la Música, un projecte de transformació de l'escena musical al Gironès, amb activitats de Formació, Creació, Exhibició i Participació Ciutadana. Aquest projecte portava ja en funcionament 10 anys des de l'empresa Multi-Art Producctions, però donat el seu caràcter social, s'ha decidit que calia crear una fundació per tal que el projecte pugues tenir molt més sentit i recorregut, incorporant noves sinergies.
Fundadors:
Francesc Xavier Fortuni i Mariné, Josep Barrachina i Panosa, Jordi Planagumà i Vilamitjana
Dotar d'eines als creadores i artistes per donar resposta a totes les expressions musicals. Apropar la cultura als joves (oci de qualitat) i fomentar l'aparició de nous públics. Afavorir la diversitat cultural enfront la uniformitat que persegueix el mercat. Contribuir a l'aflorament i la difusió dels valors positius que la cultura aporta a la societat i als seus individus. Enfortir el teixit musical del territori per normalitzar i potenciar la música popular catalana, la música que es fa a Catalunya. Transformar la realitat musical i social d'una ciutat i el seu entorn.
Francesc Xavier Fortuny i Mariné (President), Jordi Planagumà i Vilamitjana (Secretari), Josep Barrachina i Panosa (Vicepresident)
Any pressupost: