FUNDACIÓ CONCEPCIÓ JUVANTENY

Catalunya
Toni Morales Martínez
Toni Morales Martínez
Després de més de 17 anys d'activitat en el món de la infància en situació de risc social, l'associació Asteroide B-612 es plantejà donar un pas més en la defensa dels drets dels infants, del nostre país i d'altres, tot creant una fundació privada que els pugui donar suport.
Associació Asteroide B-612, Montserrat Juvanteni Juvanteni, Toni Morales Martinez i Tomàs Garcia Sanchez.
Vetllar per la defensa dels drets dels infants i/o joves en general, amb esment especial d'aquells que estiguin o hagin estat en situació de risc social i atenent primordialment a aquells que hagin estat tutelats per l'Administració.
Montserrat Juvanteny Juvanteny (Presidenta), Toni Morales Martinez (Secretari), Tomas Garcia Sanchez (Tresorer), Emília B. Juvanteny (Vocal), Estel·la Bosch Juvanteny (Vocal), Josep Lluis Juvanteny Reixach (Vocal), Pilarin Bayés De Luna (Vocal), Antoni Natal Pujol (Vocal), M. Mercè Roura Sala (Vocal)