FUNDACIO PRIVADA DTI – DONATION TRANSPLANTATION INSTITUTE

2008-06-02
Francesc Marti
Francesc Martí
Donation & Transplation Institute (D.T.I), fundació sense ànim lucratiu, neix al mes d'abril del 2008 per a respondre la necessitat d'algunes regions i països d'arreu del món en el desenvolupament de la donació i els transplantaments d'òrgans, teixits i cèl·lules humanes. TPM (Transplant Procurement Management) es va unir a DTI el 2010 i és un referent mundial en formació de professionals sanitaris.
Martí Manialich Vidal, Ricardo Valero Castell, isabel Roselló Valentín, Glòria Amparo Duarte, José Manuel García Buitrón, Alessandro Nani Costa
L'objectiu de la Fundació DTI és augmentar la donació d'òrgans per trasplantament al món, per poder millorar la vida de la població. La missió de D.T.I. és assessorar i recolzar regions pel creixement, desenvolupament i investigació en matèria de donació i trasplantament d'òrgans, teixits i cèl·lules humanes.
Martí Manyalich Vidal (President), Isabel Roselló Valentín (Secretària), Ricard Valero Castell (Vicepresident), José María Domínguez Roldán (Vocal), Ceferí Soler Vicente (Vocal), Antoni Crous Millet (Vocal)
2000000