FUNDACIÓ ESCOLTES I GUIES

Direcció:
Montserrat Palet i Piqué
Història:
La història de la Fundació Josep Sans (FJS) comença el 1968 com a homenatge a Josep Sans i Coll, qui havia estat secretari general de Minyons Escoltes des de 1960. En aquells moments es creà un Patronat privat amb el seu nom amb l'objectiu de fer tasques de suport a l'escoltisme. Però és el 1978 quan, aprofitant ls importants canvis que es donen al país, es consstitueix oficialment la Fundació Josep Sans. Des de els seus inicis la Fundació Josep Sans ha esttat estretament lligada i relacionada amb Minyons Escoltes Guies Sant Jordi de Catalunya (MEG), donant-li suport i vetllant pels seus interessos.
Fundadors:
Montserrat Rotllan de Franch, vda. de Josep Sans, Josep Bochaca i Romaguera, Jordi Bonet i Armengol, Jaume Busquets i Mensa, Rosa Maria Carrasco i Azemar, Jordi Caso i Juvé, Joan Cortada i Aparicio, Francisco Gironella i Estorch, Josep M. Martorell i Codina, Francesc Passans i Biosca, Eulàlia Quer i Riera, Emilio Roures i Ciordia i Maria Rosa Seix i Perarnau.
La Fundació Josep Sans dona suport a l'escoltisme i el guiatge a través de projectes educatius, socials i ambientals que fomenten una educació vivencial, activa, conscient i transformadora per infants, joves i adults.
Elisabet Font Montanyà (Vocal), Ignasi Llobera Trias (Vocal), Jaume Bosch i Pugés (Vocal), Joan Millán Serra (Vocal), Joan Vidal de Ciurarna (Vocal), Joaquim Nadal Farreras (Vocal), Josep Pérez Franco (Vocal), Laura Panicot Costa (Presidenta), Jesús Ramon Ocampo Pérez (Secretari), Joel Burch Viñals (Tresorer), Gerard Prados Aulet (VocaL), Gemma Vergés Foncillas (Vicepresidenta), Maria Vilàs Trias (Vocal (membre nat))
Any pressupost: