FUNDACIÓ ACCIÓ BAIX MONTSENY

Comarcal
Nuria Reverter
Teresa Ros Redondo
Fundació creada l'any 1998 per 8 Ajuntaments del Baix Montseny per a poder oferir cursos de formació a persones del seu territori. L'any 2000 els mateixos ajuntaments creen el CET per oferir treball a les persones que havien realitzat el curs i a la rest de població que ho necessités.
La finalitat de la Fundació és la d’afavorir la millora de la qualitat de vida, la igualtat d’oportunitats i la inserció laboral i social de la població que pateix algun tipus de disminució.
L’Ajuntament de Sant Celoni, representat pel seu alcalde Sr. Raül Garcia Ramírez (President), L’Ajuntament de Santa Maria de Palautordera, representat pel seu alcalde Sr. Jordi Xena Ibáñez, L’Ajuntament de Vallgorguina, representat pel seu alcalde Sr. Joan Mora Alsina, L’Ajuntament de Campins, representat per la seva alcaldessa Sra. Imma Font Micola, L’Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor, representat per el seu alcalde Sr. Raül Valentín Del Valle, L’Ajuntament de Fogars de Montclús, representat pel seu regidor Sr. Francesc Culell Montasell, L’Ajuntament de Riells i Viabrea, representat per la seva regidora Sra. Anna Maria Cortés Prado, L’Ajuntament de Cànoves i Samalús, representat per la seva regidora Sra. Carme Barrio Julio, L’Ajuntament de Vilalba Sasserra, representat per el seu alcalde Sr. Joan Pons Fiori, L’Ajunta|ment de Sant Esteve de Palautordera, representat pel seu alcalde Sr. Daniel Fernández Fuster, L'Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor, representat per la seva regidora Sra. Raquel Salcedo Ramos, L’Ajuntament de Llinars del Vallés, representat per la seva regidora Sra. Joana Lorente Nájar, El representant del col·lectiu de pares i mares de fills amb discapacitat, Sr. Carmelo Tomás i Arasa, La representant del col·lectiu de pares i mares de fills amb discapacitat, Sra. Elodia Martín Morales, El representant de Creu Roja, Sr. Jordi Garcia Vazquez, El representant del Consell Comarcal del Vallès Oriental, Sra. Roser Colomé Soler
Coordinadora Catalana de Fundacions, DINCAT
1.414.980.34 €