FUNDACIÓ ACE ICNA, INSTITUT CATALÀ DE NEUROCIÈNCIES APLICADES

Catalunya
Lluís Tárraga Mestre
Lluís Tárraga Mestre
Fundada el 1995 per Lluís Tàrraga i Mercè Boada amb l'objectiu de disposar d'una Unitat de Diagnòstic i tractament de la malaltia d'Alzheimer i demències afins. El 1996 s'atenen 390 pacients passant el 2014 a 6.258 pacients visitats.
Lluís Tárraga Mestre i Mercè Boada Rovira
La diagnosi i el tractament dels trastorns cognitius i de la conducta de la malaltia d'Alzheimer o altres demències afins, així com el foment de la recerca, la documentació, la docència en relació a dites malalties. L'atenció i protecció de la persona amb demència i el suport al seu entorn.
Joan Boada Reñé (Membre d'Honor), Mercè Rovira Quer (Membre d'Honor), Cristina Boada Rovira (Presidenta), Pere Saumoy Bundó (Secretari), Lluís Tárraga Mestre (Vicepresident), Mercè Boada Rovira (Vocal 1a), Edgar Salsas Boada (Vocal 2n), Joan Boada Rovira (Vocal 3r), Antoni Gelonch Viladegut (Vocal 5è), Isabel Segura Roca (Vocal 6è), Núria de Gispert Català (Vocat 4r)
Coordinadora Catalana de Fundacions, Alzheimer Disease International, Departament de Sanitat, Departament de Benestar Social, European Alzheimer's Disease Consortium/Sociedad Española de Neurología/Societat Catalana de Neurologia, Consorcis de recerca i genètica: CIBERNED, CHARGE, DEGESCO, IGAP
3.000.000,00 €