FUNDACIÓ AGRUPACIÓ

Unió Europea
Imma Playà i Pujols
Imma Playà i Pujols
L'assemblea general de socis d'Agrupació Mútua del Comerç i de la Indústria, amb la finalitat de potenciar la seva acció social envers el seu col·lectiu de socis i alhora també incrementar el benestar de tota la societat, va crear una fundació per dur a terme accions que motivin i ajudin a desenvolupar un veritable sentit de solidaritat i humanisme pràctic.
Joan Franquesa Sastre, Fidel Sust Mitjans, Eduard Casas Ortells, Enrique Jorba Sanz, ignacio de Loiola Lopez Bonet, Tomàs Gui Mori, Manuel Tobella Marcet, Albert Gasulla Angla, Francisco Cortés Flos, Conrad Cardús Rosell, Jorge Fernández Serrano, Jordi Duixans Vila, Alfons Torrens Mor, Jordi Vidal Cairat, Enric Cristau Cuiàs, Jorge Gibert Masvidal, Josep Panisello Chava
El nostre objectiu: LA PREVENCIÓ. La Prevenció com una responsabilitat individual, però també col·lectiva, adreçada a tota la població. Desenvolupem activitats que promocionin condicions de vida saludable. La Fundació potencia l’acció social de l’Entitat. Desenvolupa accions que motiven i ajuden a desenvolupar un sentit de solidaritat i humanisme. Finalitats - Promocionar programes socials. - Desenvolupar Programes i Activitats de caràcter preventiu que afavoreixin la promoció de l’autonomia personal. - Atorgar Premis, Beques i Ajuts per als col·lectius d’atenció: la infància, la gent gran i els discapacitats. - Fomentar la formació i la investigació.
Antonio Castillo Nebra (Vocal), Assumpta Estrada Roca (Vocal), François Martin (Vicepresident), Imma Playà i Pujols (vocal), Joan Arnau Canalias (vocal), Joaquim Torres Martí (vocal), Josep Lluís Vilaseca Guasch (President), Josep Verde Aldea (Tresorer), Juan José Loscos Sesen (Vocal), Mª Clara Forteza Albet (Vocal), Mª Mercè Cristau Soler (Vocal), Mª Montserrat Serrallonga Sivilla (Secretària), Miquel Martínez Martín (Vocal), Miquel Vilardell Tarrés (vocal)
Coordinadora Catalana de Fundacions, Institut Català de l'Envelliment