FUNDACIÓ ARED

2002-02-28
Comarcal
Raquel Gil
Ared va néixer l'any 1994 al Centre Penitenciari de Wad Ras (Barcelona) gràcies a la tenacitat i il·lusió de cinc dones privades de llibertat, una voluntària i una monitora de confecció, avui presidenta d'Ared. Juntes van crear un taller de confecció per aconseguir una alternativa professional que les permetés una reinserció digna a la societat.
María Teresa Rodríguez García, Josep Anton Caubet Busquet, Eduardo Bernal Vergara, María de los Reies Milà Mencos, María del Carmen Grandes Sánchez, Associació per a la Reinserció de Dones - ARED, Companiia Filles de la Caritat de Sant Vicente de Paul i Associació la Tercera Edat per al Tercer Món.
La Fundació Ared treballa per aconseguir l'accés a la plena ciutadania de persones en risc d'exclusió social fomentant la seva autonomia, mitjançant processos de formació i d'acompanyament integral. Atenem majoritàriament dones procedents de centres penitenciaris i serveis socials. Treballem en coordinació amb altres entitats amb la finalitat de sensibilitzar a les institucions i al conjunt de la societat sobre la realitat de l'exclusió social.
Judit Mascó (Presidenta), Josep Antón Caubet Busquet (Secretari), Juan Busquets Unsain (Vicepresident), Andreu Rosa Garitano (Vocal), Judit Mascó Palau (Vocal), Luís Font Formosa (Vocal), Manuel Lecha Legua (Vocal), María Asunción Osés Serdá (Vocal), María Elena Alfaro Bellati (Vocal), María Glória Bosch Capdevila (Vocal), Reyes Milá Mencos (Vocal), Sor Immaculada Ladrero Ibrain (Companyia Filles de la Caritat) (Vocal)
Coordinadora Catalana de Fundacions. Red Española de Promoción e Inserción Sociolaboral (REPRIS) Entitats Catalanes d’Acció Social (ECAS) Coordinadora d’Entitats Homologades RMI (CRMI) Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS) Taula de Participació Social (TPS) Coordinadora Catalana de Fundacions (CCF) Consell Nacional de Dones de Catalunya (CNDC) Consell de Dones de Barcelona Xarxa d’Economia Solidària
2.005.000,00 €