FUNDACIO AULA ESCOLA EUROPEA

Laia Pemán García
Gerència:
Inma Ginés Sebastián
Diverses famílies i professors de l'escola Aura.
El desenvolupament, la gestió i la direcció de la seva escola, així com la promoció i desenvolupament de tot tipus d'activitats docents. El foment de la recerca pedagògica. - La definició i implementació de mesures de caràcter soci-pedagògic que facilitin l'accés i la permanència d'alumnes amb condicions prometedores de capacitat i caràcter. Vetllar per la continuïtat i la qualitat de la pedagogia pròpia de la seva escola Aula.
Sr. Carlos Manubens Florensa (Vocal), Sr. Jon Bárcena Arteagabeita (Tresorer), Sr. José Manuel Lara García (President), Sr. Marc Pérez Pey (Vocal), Sra. Esther Silberstein Yunowicz (Vocal), Sra. Teresa Mesquida Escachs (Vocal), Sra. Ana Ubeda Hernández (Secretaria), Sra. Caterina Calsamiglia Costa (Vocal), Sr. Joan Guinovart Cirera (Vocal), Sr. Marcos Mas Rauchwerk (Vocal), Sr. Joan Seoane Suarez (Vocal)