FUNDACIÓ BANC SABADELL

Miquel Molins Nubiola
Miquel Molins Nubiola
Banco de Sabadell, SA
La Fundació Banc Sabadell es va constituir com a fundació privada l’any 1994 amb la intenció d’estimular l’excel·lència i promoure el coneixement i la cultura. L’objectiu de la Fundació és promoure activitats de divulgació, formació i investigació en els àmbits educatiu, científic i cultural, així com fomentar el talent jove i donar-li suport. Al llarg de la seva trajectòria, ha contribuït a impulsar activitats en aquests àmbits i també s’ha consolidat com a organitzadora dels prestigiosos guardons Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica i Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica.
Miquel Molins Nubiola (President-Director), Carmen Gómez de Cadiñanos Maure (Secretària), Ana Isabel Fernández Álvarez (Vocal), Carlos López Otín (Vocal), Francesc Casas Selvas (Vocal), Josep Permanyer Cunillera (Vocal), María José García Beato (Vocal)
1.725.000,00 €