FUNDACIÓ BURRIAC

Persona de contacte:
David Farell
Fundadors:
Josep-Miquel Modolell i Ros, Ramon Boadas i Masriera, Francesca Pallés i Carles, Raimon Canalias i Esmandia-Puiggoriol, Albert-Jesus Figueras i Suñé, Esteve Rodés i Monegal, David Farell i Garrigos, Josep Lopez i Viñals, Rafael Esteban i Salvador, Emilia Pujol i Busquets, Josep-Maria Rovira i Juan, Francsc Quero i Piera, Olga Arbós i isidoro, Maria-isabel Villegas i Lopez, Pere Ribosa i Della, Armand Gonzalez i Gil, Miq
Protegir i promoure els valors materials i espirituals que integren el patrimoni cultural passat, present i futur de Cabrera de Mar.
Esteve Rodes i Monegal (President), Francesca Palles i Carles (Vice-presidenta), Antoni Abel i Nuri (Vocal), Carles Bonamusa i Terricabras (Vocal), Carles Rocabert i Shelly (Vocal), David Farell i Garrigós (Vocal), Francesc Querol i Piera (Vocal), Josep Viñals i Cortés (Vocal), Montserrat Urgellés i Bosch (Vocal), Pere Ribosa i Della (Vocal), Raimon Canalias (Vocal), Montserrat Artigas i Feliu (Vocal. Regidora de Cultura de l'Ajuntament de Cabrera.)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Pressupost anual: