FUNDACIÓ CARL FAUST – ESTACIÓ INTERNACIONAL DE BIOLOGIA MEDITERRÀNIA

1985-10-28
Josep Borrell i Bueno
Josep Borrell i Bueno
FFundada per Carl Faust amb l'ajut del Dr. Font i Quer per garantir la continuïtat del Jardí Botànic Marimurtra – Bé Cultural d'Interès Nacional i un dels dos únics jardins botànics de Catalunya–, ha promogut la recerca científica i la conservació de la flora.
Carl Faust
Protecció i foment dels estudis de biologia mediterrània, especialment en botànica, cercant la cooperació i les relacions internacionals en benefici, tot plegat, de la recerca i de la divulgació científiques
Cristòfol Jordà (President), Alberto R. Eisenmenger (Vicepresident), Andreas Valtl (Tresorer), Christopher J. V. Witty, Joan B. Planells i Planells, Josep M. Camarasa i Castillo, Pere Cabot Roig, Pere Condom i Vilà, Ramon M. Masalles i Saumell, Raymond Miralbell, Teresa Garnatje, Jennifer Witty Che, Rafael Ferrer
Coordinadora Catalana de Fundacions, Institució Catalana d'Història Natural, Asociación Ibero-Macaronésica de Jardines Botánicos.
826.923,70 €