FUNDACIÓ CASA SANT JOSEP DE TARRAGONA

1991-03-06
Comarcal
Roger Borrull
Primera entitat de Catalunya dedicada al treball de protecció i reforma de menors; fou fundada al 1912 i al 1920 col·laborà amb el Tribunal Tutelar de Menors de Tarragona que també fou el segon de l'Estat Espanyol. La institució ha passat per diferents etapes, condicionada per moments històrics i socials però ha anat mantenint la inquietud per oferir una millor atenció als infants i als adolescents.
Arquebisbat de Tarragona, Govern Central de la Provincia i Ajuntament de Tarragona.
L’objecte social de la Casa Sant Josep és treballar a favor de la infància i l’adolescència en situació de risc o desprotecció, oferint diferents serveis per a l’atenció d’infants, joves i famílies.
Maria Mas Chacón (Presidència), Pilar Alió Borràs (Vocal), Helena Arribas Rovira (Vocal), Josep M. Milà Rovira (Vocal), Rosa Ricomà Vallhonrat (Vocal), Carles Alegret Bartolín (Secretari )
4.097.190€