FUNDACIÓ CATALUNYA FONS, FUNDACIÓ PRIVADA CATALANA

Mireia Casals
Gerència:
Mireia Casals
Joan Ramon Solé Durany, Francesc Gironella Estorch, Josep M. Gash Riudor, Josepa Huguet Biosca, Tomàs M. Porta Calsina, Carles Duarte Montserrat, Mavi Dolç Gastaldo, Marta Torres i Vilatarsana, Joan Manuel Tresserras Gaju, Miquel Strubell Trueta.
La defensa drets nacionals dels catalans. La Fundació es va constituir a Andorra el 6 de desembre de 1983.
Ricard Gené Casals (President), Xesca Oliver Crespí (Vicepresidenta 1a), Joan Ramon Soler Durany (Vicepresident 2n), Josep Ramon Barberà Gomis (Secretari), Xavier Fusté Calvet (Tresorer), August Gil Matamala (Vocal), Carles Duarte Montserrat (Vocal), Josepa Huguet Biosca (Vocal), Marçal Girbau Garcia (Vocal), Pere Grau Valls (Vocal), Cèlia Argilés Andrés (Vocal), Irene Martin Abellan (Vocal), Teresa Rosell Fosses (Vocal), Jordi Jaria Manzano (Vocal), Rita Marzoa Font (Vocal...)