FUNDACIÓ CECOT PERSONA I TREBALL

2010-12-22
Juan José Albericio Chueca
CECOT
El desenvolupament d'iniciatives de foment de la responsabilitat social empresarial, la promoció de la igualtat d'oportunitats i de tracte dels treballadors i treballadores a les empreses, impulsant iniciatives de cooperació empresarial en l'àmbit de l'ocupació, la formació i reciclatge professional dels recursos humans i la innovació tecnològica de les estructures productives, activitats emmarcades dins del propòsit de col·laborar en el desenvolupament econòmic i progrés i cohesió socials, així com respondre a les necessitats socials de l'entorn mitjançant actuacions en els àmbits educatius, assistencials i de relació social.
Sr. Antoni Abad Pous (President), Sr. Juan José Albericio Chueca (Secretari), Sr. José María Bosch Veciana (Vocal)