FUNDACIÓ CULTURAL HOSTAFRANCS

1984-07-27
Mercè Velilla Ramos
Mercè Velilla Ramos
La Fundació Cultural Hostafrancs va ser constituïda el 12 d'abril de 1984 com a integració de dues escoles (l'Escola Tècnica Professional d'Hostafrancs i l'Escola Montserrat-Xavier) i l'Ateneu Montserrat amb el fi de continuar i actualitzar l'obra educativa i cultural des de començament de segle a Hostafrancs, sota l'impuls de la Companyia de Jesús. Les activitats escolars del Centre Montserrat Xavier i de l'Escola Tècnica Professional d'Hostafrancs es van fusionar l'any 1994 i formen l'actual Escola Joan Pelegrí.
Provincia Tarraconense de la Compañía de Jesús.
Continuació i actualització de l'obra educativa i cultural de caràcter cristià desenvolupada a Hostafrancs impulsada per la Companyia de Jesús, dirigida a la formació i el desenvolupament de la persona humana per fer-la conscient de la seva responsabilitat
Mercè Velilla Ramos (Secretari), Jordi Solsona i Celma (Vocal), Josep Figuera i Castells (Vocal), Josep Leon i Humbert (Vocal), M. Dolors Forn i Rambla (Vocal), Pol Bricall i Saucourt (Vocal)
10.488.466,00 €