FUNDACIÓ DEPORTIVA DE HÍPICA ADAPTADA FEDERICA CERDÁ

Comarcal
Victoria Rodríguez Simón
Federico González Cerdá
La Fundació Federica Cerdá és una entitat privada sense ànim de lucre que es va inaugurar a l'octubre del 2011 de la mà de la família González-Cano. El compromís ètic i social de la família més el seu amor pels cavalls, va fer que adquirissi la hipíca a Sant Cugat del Vallès i la habilitessin, convertint-se així en la primera hípica adaptada i pensada principalment per a persones amb discapacitat. Des de la seva inauguració i fins els nostres dies, la fundació ha treballat i treballa per a millorar la vida de persones de pateixen alguna discapacitat mitjançant la hipoteràpia, tècnica que uilitiza el moviment del cavall al pas, amb fins terapèutics.
Hol-Box, S.L. Federico González Cerdá (persona física que representa a Hol-Box, Cristina Cano Carrara i Cristina González-Cano.
L'objectiu principal del projecte és millorar la qualitat de vida de nens i joves que pateixen algun tipus de discapacitat ja sigui psíquica, física o sensorial i d'aquesta forma omplir el buit assistencial sofert per les persones amb aquestes discapacitats amb una teràpia innovadora al nostre territori, diferenciada del context hospitalari.
Glòria Cano Carrara (Secretaria)
Coordinadora Catalana de Fundacions, Taula de discapacitat de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
189.800,00 €