FUNDACIÓ EDUARD SOLER – ESCOLA DE TREBALL DEL RIPOLLÈS

1997-05-26
Anna Espaulella
Jordi Brull
Es tracta d’una fundació privada sense ànim de lucre. Es va constituir el 1996 per iniciativa d’Eduard Soler i Font. Es va crear l’Escola del Treball del Ripollès (ETR), el Centre Tecnològic Eduard Soler (CTES) i el Centre d’Iniciatives d’Emprenedors del Metall (CIEM) Posteriorment la FES estableix com a línia de renovació i objectiu estratègic ser el referent en l’àmbit de la mecatrònica, amb una oferta formativa de formació professional integrada i amb una oferta de serveis tecnològics innovadors i especialitzats.
Sr. Eduar Soler Font
Promoure la creació d’una escola de formació i reciclatge professional que ofereixi ensenyament de tipus tecnològic a totes aquelles persones que ho desitgin. Suport tecnològic a les empreses de l'entorn, tant en serveis d'enginyeria com en prototipatge. Enfortiment del desenvolupament de la capacitat competitiva empresarial, en l'àmbit de la tecnologia i la innovació. Foment de l'emprenedoria tant en l'àmbit de l'ensenyament com en el de l'activitat empresarial. Creació Centre Tecnològic i Creació Centre d’Iniciatives d’Emprenedors del Metall. Enfortiment del desenvolupament de la capacitat competitiva empresarial, en l’àmbit de la tecnologia i la innovació.
Jordi Brull Mir (Secretari General), Jordi Munell García (Vicepresident), Gaspart Coderch Boatella (vocal), Hilario Tomé Izaclaya (vocal), Joan Maria Roig Alté (vocal), Jordi Colomer Fordada (vocal)
2.202.745,00 €