FUNDACIÓ EINA

1991-05-27
Marcos Carbonell
Marcos Carbonell
La Fundació Privada Eina es va crear l'any 1990 amb la finalitat de fomentar el debat cultural. L'any 1996 va absorbir Eina, Escola de Disseny i Art, fundada el 1967, precisament per continuar i mantenir viu l'esperit de formació humanística, crítica i pluridisciplinària que l'Escola ha sabut defensar durant més de trenta anys.
Albert Ràfols Casamada, Miquel Espinet Mestre, Antoni Marí Muñoz, Maria Mercè Valeri Ferret, Josep Alemani Barris, Maria Girona Benet, José Emilio Hernández Cros i Joan Enric Lahosa Puigferrat.
Promoure la pedagogia i fomentar la difusió del disseny i de l'art, la imatge i la comunicació. Crear un fons d'art i biblioteca especialitzada. Fomentar les activitats artístiques i culturals. Organitzar, promoure i dirigir estudis, seminaris, col·loquis
Antoni Marí (Vicepresident), André Ricard (Vocal), Antonia Vilà (Vocal), Maria Girona (Vocal)
2.540.000,00 €