FUNDACIÓ ESCOLA CRISTIANA DE CATALUNYA

Àmbit Social
2004-04-12
Canònica
Ministerio de Justicia (Registro de Entidades Religiosas)
Enric Puig i Jofra
El maig de 1974 un equip de religiosos inicia procés de reflexió amb vista a la renovació dels col·legis religiosos que culminarà el juny de 1977, amb la signatura, per part del cardenal-arquebisbe de Barcelona, Mons. Narcís Jubany, del Decret de constitució del Consell de l’Escola Cristiana i del Secretariat com a òrgan executiu del Consell. El setembre de 2003, el cardenal-arquebisbe de Barcelona, Mons. Ricard M. Carles constitueix la Fundació Escola Cristiana de Catalunya en substitució del Consell de l’Escola Cristiana de Catalunya.
Emm.ii Rvdm. Narcís Jubani i Arnau
Promoure una educació de qualitat, d’acord amb els principis i valors cristians, oferint els serveis necessaris i el suport i ferm compromís amb les famílies, per a la coordinació de les escoles cristianes de Catalunya, la seva contínua actualització pastoral, pedagògica i organitzativa, a través del seu caràcter propi, de la formació dels seus professors i directius i del suport a la direcció i a la gestió dels titulars dels centres en tots els processos que es desenvolupen en les escoles.
G. Joan Carles Jara Reig (representant directors), G. Purificación Torres Lajara (representant titulars), Gna. Roser Galceran Folch (representatn URC), Mons. Juan José Omella Omella (President), P. Enric Puig i Jofra (Secretari General), P. Joan Prat Armadans (representant URC), P. Josep Abascal Vicente (representant directors), P. Josep M. Taulats Sanmiguel (representatn titulars), Sr. Joan Bassas Arnau (representant directors, Sr. Joan Vila Farràs (President APSEC-Titulars escoles cristianes), Sr. Jordi Breu Panyella (representant professors), Sr. Josep M. Romagosa Martí (President CCAPAC. Pares i mares d'alumnes escoles cristianes), Sr. Manel Ros Biosca (representatn pares i mares), Sra. Aurora Picón Sánchez (representant professors), Sra. Dolors Aleu Solé (representant directors), Sra. Inés Rodríguez Domingo (Presidenta APECC-Professors escoles cristianes), Sra. María del Mar Pla Manuel-Rimbau (representant pares i mares), Sra. María Teresa Talón Navarro (representant pares i mares), Sra. Neus Fuentes Abenoza (representant directors), Sra. Núria Villas Chaubel (representant professors), Sra. Paquita Carrasco Pons (representant professors)
2.766.266,45 €