FUNDACIÓ EULÀLIA TORRAS DE BEÀ, INSTITUT DE PSIQUIATRIA I PSICOLOGIA DEL NEN I DE L’ADOLESCENT (IPPNA)

Santa Eulàlia, 11-13
1990-11-29
Comarcal
Jordi Riba Roig
Jordi Riba Roig
La FETB va néixer del Servei de Psiquiatria i Psicologia del Nen i de l'Adolescent de l'Hospital de la Creu Roja, que té una història de trenta anys. Es va constituir com a Fundació l'any 1990.
Elena Arnedo Soriano, Ricard Gutierrez Martí, Rafael Ballús Molina, Julia Corominas Vigneaux, Julia Alonso Lecea, Francesc Cantavella Cerdà
Contribuir a la salut mental de la població infantil, juvenil i familiar. Promoure la recerca sobre les formes d'emmalaltir i de guarir-se. Fomentar-ne el coneixement oferint docència. Cooperar amb serveis socials, Ensenyament i Benestar Social. Prevenció
Dra. Eulàlia Torras Armangué (Presidenta), Sra. Leticia Escario Rodríguez-Spiteri (Secretària), Dr. Manel Viader Junyent (Vocal), Dra. Anna Fornós Barreras (Vocal), Dra. Rosa Agulló Gasull (Vocal), Sr. Francesc Moreu (Vocal), Sr. Joan Lluís Piqué Sánchez (Vocal)
2.600.000,00 €