FUNDACIÓ EURECAT

2014-04-16
Xavier López
Miquel Rey-Director General de Negoci
Eurecat es va constituir el 23 de desembre de 2013 sota la denominació de FUNDACIÓ PRIVADA ALIRA (el canvi de denominació A Fundació Eurecat va ser efectiu a l’octubre de 2015). El primer de maig de 2015 va entrar en vigor la fusió per absorció d’EURECAT ASCAMM, CETEMMSA, Barcelona Digital, Barcelona Media i la integració funcional del CTM. Avui, Eurecat, Centre Tecnològic de Catalunya (membre de TECNIO), aplega l’experiència de més de 450 professionals que generen un volum d’ingressos de 36 milions d’euros anuals i dóna servei a més de 1.000 empreses. Amb instal•lacions a Barcelona, Canet de Mar, Cerdanyola del Vallès, Girona, Lleida, Manresa, Mataró i Reus i amb una seu a Brasil, participa a 160 grans projectes consorciats d’R+D+i nacionals i internacionals d’alt valor estratègic i compta amb 73 patents i 7 spin-off. El valor afegit que proporciona Eurecat accelera la innovació, disminueix la despesa en infraestructures científiques i tecnològiques, redueix els riscos i proporciona coneixement especialitzat a mida de cada empresa. Més informació a www.eurecat.org
Fundació Privada Ascamm, Fundació Privada Barcelona Media, Fundació Privada BDigital, Fundació Privada Cetemmsa i Fundació Privada CTM.
Proveir al sector industrial i empresarial amb tecnologia diferencial i coneixement avançat per donar resposta a les necessitats d'innovació de les empreses i impulsar la seva competitivitat.
Sr. Andreu J. Martínez Hernández-Corporació Catalana Mitjans Audiovisuals, Sr. Francesc SantaSusana Riera-Fundació CTM Centre Tecnològic, Sr. Gabriel Alarcón Rovira-Sener-Ingeniería y Sistemas, S.A.s, Sr. Ignasi Biosca Reig-Laboratorios Reig Jofre, S.A., Sr. Jaume Ferrús Estopà-Barcelona Media, Sr. José A. Martínez Álamo-ICL Iberia Limited, Soc. Comanditaria Simple, Sr. Manel Xifra Pagès-Comexi Group, S.L., Sr. Marc Pérez Pey- Laboratorios Hartmann, S.A., Sr. Mariona Sanz Ausàs- Designada per Departament d'Empresa i Ocupació, Sr. Oriol Relats Torante- Relats, S.A., Sr. Ramon Comellas Fusté- Circutor, S.A., Sr. Xavier Carrillo Costa-Digital Legends Entertainment, S.L., Sr. Xavier Carrillo Costa-Digital Legends Entertainment, S.L., Sr. Xavier Torra Balcell- Simon Holding, S.L., Sra. Èlia Torroella Busquets-Laboratorios Hipra, S.A., Sra. Núria Betriu-designada per Departament d'Empresa i Coneixement
Coordinadora Catalana de Fundacions, 3D Immersive Interactive Media Cluster, 22@ Network.
36.000.000,00 €