FUNDACIÓ GERMÀ TOMÀS CANET

1990-01-16
Rosaura Julián Gálvez
Anna M. Prats Malras
La Fundació Germà Tomàs Canet és una Fundació sense afany de lucre que va néixer l'any 1989 per iniciativa de l'Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu.
Orde de Sant Joan de Déu.
Exercir la tutela dels malalts mentals (incapacitats judicialment), promocionar la consciència envers aquesta malaltia, proporcionar noves fórmules d’assistència i cobrir programes assistencials en l’àmbit de la salut mental.
Eduardo Ribes Argente (vicepresident i secretari), Domingo Alcalá Berne (vocal), Isabel Grimal Melendo (vocal), Manuel Lecha Legua (vocal)
Coordinadora Catalana de Fundacions, Treball interdisciplinari amb els equips terapèutics i professionals de: Parc Sanitari St. Joan de Déu (àrea de salut mental), Centre Assistencial St. Joan de Déu, St. Joan de Déu Serveis Sociosanitaris i xarxa psiquiàtrica de Catalunya en general. - Comissió de Tuteles del Dep. d'Acció Social i Ciutadania. - Serveis Socials. - Tercer Sector. - Dep. de Justícia. - Centres Especials de Treball. - ENCAIX (Assoc. Fundacions tutelars). - Associacions de familiars de malalts mentals. - També amb organitzacions veïnals i les famílies dels tutelats/curatelats.
1.155.760,00 €