FUNDACIÓ GINESTA

Direcció:
Jordi Mañosas Capellades
Història:
La Fundació Ginesta recull el treball realitzat al llarg de 25 anys des de la creació de l'escola de FP per a nois/es amb discapacitat intel·lectual "Mare de Déu de Montserrat" en pro de la inserció social i laboral d'aquestes persones.
Fundadors:
isidre Cots Serra, Arseni Sallent Vendrell, Lourdes Calvet Arratibel, Joaquim Farré Purroi, Joan Serra Oliva, Maria dels Àngels Pons Pujolr
La finalitat de la Fundació Ginesta és assegurar i garantir l'atenció a les persones amb discapacitat intel·lectual, així com la promoció d'activitats, actuacions i serveis que tinguin com a objecte trobar solucions a les seves necessitats, el foment de la seva formació i la millora de les condicions en tots els àmbits de la seva vida.
Mª Antònia Culla Adern (Presidenta), Joaquim Aranda Casanova (Secretari), Francesc Gatuellas Guillén (Tresorer), Joan Guasch Campos (Vicepresident), Joan Capdevila Picas (Vocal), Jordi Mañosas Capellades (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, APPS Federació d'entitats persones amb retard intel·lectual
Pressupost anual:
1.638.000,00 €