FUNDACIO GREMIBAIX

Persona de contacte:
Sheyla García Milan
Història:
Gremibaix fundació neix amb la ferma voluntat de donar resposta a les necessitats formatives de les empreses i treballadors del àmbit de les instal·lacions en particular i del mon industrial del Baix Llobregat en general.
Objectius:
La Fundació té per objecte: - La promoció, gestió, tramitació i desenvolupament de la educació, ensenyança i formació en el sector de les empreses dedicades a qualsevol activitat relacionada amb l’electricitat, fontaneria, gas, climatització i afins. - La promoció de la investigació i el desenvolupament entre les empreses del sector. - Ajuda a la promoció i professionalització de les empreses del sector. - Ajuda al desenvolupament econòmic de les empreses del sector.
Patronat:
Juan Antonio Fernandez Viader (President), Sheyla Garcia Milan (Responsabale Executiva), Francisco Diaz Muñoz (Secretari), Albert Fita Godia (Vicepresident), Silvia Balcells Morell (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: