FUNDACIÓ GRUPO SIFU

Espanya
Maria José Chanca Viñas
Maria José Chanca Viñas
Entitat sense ànim de lucre que neix en el sí de GRUPO SIFU, conjunt de centres especials de treball especialitzats en facility services socialment responsables. La Fundació té com a objectiu promoure i fomentar la inserció social i laboral de les persones amb discapacitat. Per això, la Fundació treballa tres àmbits d’actuació específic: Sensibilització i conscienciació social, Integració social i laboral i RSC per a empreses.
Albert Campabadal Mas, Rosa M. Blanco, Jose Luís Barriuso, Cristian Rovira, Josep Lluís Rovira, Albert Campabadal Blanco.
Desenvolupar activitats per a la inserció social i laboral de les persones amb discapacitat, així com altres col·lectius en risc d'exclusió social.
Albert Campabadal Mas (President), Albert Campabadal Blanco (Secretari), Cristian Rovira Pardo (Vicepresident)