FUNDACIÓ IDEABORN

Direcció:
Jaume Guardans i Cambó
Història:
La fundació ideaborn neix per contribuir a la divulgació i promoció dels drets humans des de la societat civil. La va constituir la empresa de consultoria ideaborn de la que rep finançament anual i està registrada a Colombià i a Catalunya/ Espanya.
Fundadors:
ideaborn SL
Objectius:
1. Recolzament del poder local en: Justícia transformativa i la creació de pons amb la justícia ordinària; formació en drets, accés a la justícia de població vulnerable. 2-Recerca i assessoria en el desenvolupament de polítiques publiques de prevenció de l’exclusió social i el delicte. 3-. Concepció i execució de cursos de formació de drets humans, Dret Internacional Humanitari prevenció de conflictes i Bon Govern. 4-. Cursos de formació en Gestió de projectes especialment en el sector justícia.
Patronat:
Adriana Arango, Adriana Mera, Carolina Jaimes, Jaume Guardans, Nathalie Gendre, Nesdy Espitia
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, America's juvenile Violence and access to justice fund/fondo recuerda, Global Citizenship Education Fund.
Any dades:
Pressupost anual: