FUNDACIÓ ILERSIS

Teresa Benet Balagueró
Gerència:
Teresa Benet Balagueró
Don José Plana Mayoral, Don Miguel Gracia Lerin, Don Juan Huguet Castany, Don José María Hernández Palmes, Don Isidoro Filella Baldoira i Doña Josefa Canela Ricart.
La Fundació Privada Ilersis es va constituir amb l'objectiu de continuar i assegurar l'activitat com a entitat prestadora de serveis assistencials, d'habitatge i d'acrivitat laboral per a persones amb discapacitat intele·lectual o en risc d'exclusió social.
Sr. Antoni Siurana Zaragoza (President), Sr. Gerard Canals Torrents (Secretari no patró), Sr. Antoni Huguet Sanjuan (Vocal), Sr. Francesc Teixidó Ibars (Vocal), Sr. Joan Pericon Bardell (Vocal), Sr. Josep Maria Carnicé Figuerol (Vocal), Sr. Josep Maria Solans i Escolà (Vocal), Sr. Julio Martínez Reina (Vocal), Sr. Ramiro Muñoz Alaman (Vocal), Sra. Anna Perna i Berdiell (Vocal), Sra. Pilar Diez Linares (Vocal),