FUNDACIÓ INTERMEDIA

Civil
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
Santiago Brutau
SURT, Fundació de Dones- Fundació Privada, Fundació Privada innovació per l'Acció Social FiAS, Suara Serveis, SCCL, Fundació instituto de Reinserción Social
L’objectiu de la Fundació INTERMEDIA és facilitar l’ocupació i la millora professional de les persones duent a terme diferents accions d’assessorament, orientació, capacitació i desenvolupament de les trajectòries professionals, amb estreta col·laboració amb les empreses i el teixit socioeconòmic. Intermèdia neix amb la voluntat de ser: -Una eina professional, de qualitat, solidària i responsable per al desenvolupament professional i la millora de l’ocupació de les persones, especialment de les que es troben en situacions de vulnerabilitat social i laboral. - Un referent del Tercer Sector i les empreses d’economia solidària en el suport als processos de gestió de persones. -Una entitat amb capacitat de generar vincles amb les empreses des de la responsabilitat social corporativa que integri un treball conjunt i innovador entre l’empresa, l’agència de col·locació i la població.
Àngels Cobo Puig, Josefa Rubio Serrano, Montserrat Tohà Solé
Coordinadora Catalana de Fundacions, ECAS