FUNDACIÓ JAUME BOFILL

Persona de contacte:
Núria Tomàs
Direcció:
Ismael Palacín i Giner i Josep M. Bayer (Director Patrimonial)
Història:
La FJB és una fundació privada amb cincuanta anys de trajectòria i actuacions centrades en el coneixement crític de la nostra realitat social. A l'any 2000, la Fundació de Serveis de Cultural Popular amb un bagatge de més de 23 anys va quedar integrada a la Fundació Jaume Bofill. L'any 2017 es va fusionar amb la Fundació Institut Pacis.
Fundadors:
Teresa Roca i Formosa, Josep Mª Vilaseca i Marcet, Frederic Bayer i Ros
Objectius:
La FJB promou iniciatives que facilitin el coneixement de la nostra societat i que impulsin models socials i polítics que afavoreixin la igualtat, que estimulin la participació entre els conciutadans i que contribueixin a l'afirmació nacional de Catalunya.
Patronat:
Isabel Vilaseca i Roca (Presidenta), Joan Manuel del Pozo (Secretari), Joan Majó i Cruzate (Vicepresident), Carme Fenoll Clarabuch (Vocal), Domingo Jaumandreu (Vocal), Ignasi Carreras i Fisas (Vicepresidentl), Maria del Mar Dierssen Sotos (Vocal), Pilar Ugidos Franco (Vocal), Rosa Sala Agulló (Vocal), Òscar Esteban Pagan (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: