FUNDACIÓ JAUME CASADEMONT

Persona de contacte:
Enric Sucarrats
Història:
L’entitat neix l’estiu del 2001 quan el fundador, Jaume Casademont, la inscriu notarialment amb el nom de Fundació Casademont. Resta inactiva durant un temps i quan mor el fundador, la seva família la reactiva amb el nom de Fundació Jaume Casademont. El 20 de setembre del 2007 es presenta públicament amb un llibre homenatge al fundador. A partir de 2008 inicia l’activitat amb la adjudicació anual de les Beques Jaume Casademont a projectes socials.
Fundadors:
Jaume Casademont Perafita i Teresa Ruhí Mompió
Objectius:
La Fundació Jaume Casademont té com a objectiu impulsar projectes socials a través de les Beques Jaume Casademont, que financen projectes innovadors i de qualitat en camps com la cultura, la salut o els joves.
Patronat:
Esther Casademont Ruhí (vicepresidenta), Jac Oliva Casademont (vocal), Jaume Pagès (vocal), Nil Jaile Casademont (vocal), Núria Casademont Ruhí (vocal), Teresa Casademont Ruhí (vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: