FUNDACIÓ JUNTS AUTISME

Direcció:
Neus Payerol Gràcia
Història:
La FundacióJunts Autisme neix arrel de la transformació en Fundació de 1'Associació Aprenem Maresme nascuda l'any 2010 a Arenys de Mar per iniciativa d'un col·lctiu de pares i mares amb la idea de defensar el drets deis seus fills i filies amb TEA. En la transformació en fundació conservem la filosofia que va inspirar la creació de l'associació l'any 2010 igual que les finalitats fundacionals.
Fundadors:
Maika Garnica Pérez, Neus Paierol Gracia Josep Maria Soler Ferrer Jose Guillén Vázquez Roger Fontcuberta Mas Víctor Frutos Bosque Gemma Albesa Galtés.
Objectius:
La missió de la Fundació és defensar aquests drets i la dignitat d'aquestes persones així com donar resposta a les necessitats de les seves famílies, impulsant serveis especialitzats que puguin garantir la seva qualitat de vida i la de les seves famílies i sensibilitzar el conjunt de la societat sobre la realitat de l'autisme.
Patronat:
Maykan Garnica Pérez (Presidenta), Neus Payerol Gràcia (Secretària), Gemma Albesa Galtés (Vocal), José Guillén Vázquez (Vocal), Josep Maria Soler Ferrer (Vocal), Roger Fontcuberta Mas (Vocal), Victor Frutos Bosque (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Federacio Catalana d'Autisme
Any dades: