FUNDACIÓ LA MAR BLAVA

Comarcal
Magdalena Carnicé Cabestany
Carla Montoya Ibarra
La Mar Blava Fundació Privada va néixer l'any 2005, ja que la Cooperativa de pares "Llar-Residència Mediterrània SCCL" va acordar crear aquesta fundació perquè assumís la gestió dels habitatges i com a protecció dels interessos dels usuaris.
Cooperativa Llar Residència Mediterrània
Crear i consolidar places d'habitatge per a persones amb discapacitat intel·lectual, amb diversos nivells de suport, per aconseguir la integració i normalització de les persones amb discapacitat intel·lectual, per tal de potencia la seva autonomia social i desenvolupament personal, tenint en compte les característiques individuals de cada persona.
Magdalena Carnicé Cabestany (presidenta), Joan Bardina Ferré (secretari), Elisa Isabel de Mateo Ontañón (vocal)
Coordinadora Catalana de Fundacions, Dincat