FUNDACIÓ LLUÍS LLACH

Direcció:
Lluís Llach Grande
Història:
La Fundació Lluís Llach va néixer motivada per una sensibilitat específica envers els terrenys culturals, educatius o de fragilitat social manifesta de comunitats minoritàries o minoritzades. Pretén posar en el centre de la seva acció el desenvolupament integral de l'èsser humà com a individu conformador de col·lectius sostenibles, respestuosos amb identitat i diversitat.
Fundadors:
Lluís Maria Llach Grande
Objectius:
- Fomentar l'estudi, la promoció i el coneixement de la llengua i cultura catalanes. - Fomentar el desenvolupament social, econòmic i educatiu de societats que per la seva situació poden ser qualificades de merèixer una especial protecció. - Cooperació al desenvolupament en els àmbits de cultura, formació, educació i societat de la informació.
Patronat:
Albert Costa Miralbell, Ana Isabel Aisa, Andreas Claus, Blandine Dorozé, Hady Seck, Jordi Bonilla, Josep Maria Vileu, Laura Almerich, Lluís Llach, Oriol Presas
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: