FUNDACIÓ LÓPEZ VICUÑA

Àmbit Social
1991-07-26
Ana M. Cristobal Nogueira
Barcelona començava a industrialitzar-se y la intenció de Sta. Vicenta Mª va a ser la d’acollir les nombroses joves que arribaven a la ciutat en busca de treball i donar-los una cultura y una formació de caire professional. Davant la necessitat d’ajudar a la F.P. especialment dels joves y el desig de deixar constància del Centenari de la fundació de la Casa de Barcelona, els promotors de la Fundació López Vicuña han volgut donar cos jurídic a aquest ajut per a que l’Escola L.V. Desenvolupi las experiències pilot necessàries.
Carmen Fernández Gómez, B. Roncesvalles iribarren Agorreta, M. Carmen Arrarás Noaín, Esperanza Valera Vázquez i inmaculada García Pastor.
Becar estudis dels alumnes dels centres de formació professional. Fomentar tot tipus d'activitats complementàries que afavoreixin una educació integral dels alumnes. Ajudar a la formació permanent del professorat.
M. Carmen Arrarás Noaín (secretària i tresorera), M. Paz Gabriel Álvarez (presidenta)