FUNDACIÓ NEN DÉU

Forma jurídica:
Canònica
Protectorat:
Ministerio de Justicia (Registro de Entidades Religiosas)
Àmbit geogràfic:
Comarcal
Persona de contacte:
Cecilia Méndez García
Direcció:
M. del Pilar Muñoz Blanco
Història:
La Fundació Nen Déu treballa a Barcelona amb persones amb grans necessitats assistencials des de 1982. És una de les fundacions amb més trajectòria d'Espanya, creada per l'impuls d'un grup catòlic amb la col·laboració de les Germanes Franciscanes dels Sagrats Cors, per atendre a persones amb discapacitat. En l'actualitat la Fundació Nen Déu té 5 centres. Centre de Dia, Centre Mêdic, Escola, Residència i Taller Ocupacional. Des d'ells, dona suport i fa créixer l'autonomia de 240 persones amb discapcitat a partir dels 3 anys i al llarg de la seva vida.
Fundadors:
Germanes Franciscanes dels Cors de Jesús.
Objectius:
Fer créixer l'autonomia vital de les persones amb discapacitats ateses als nostres centres. A través de la Fundació Nen Déu i els seus professionals, desenvolupar un projecte educatiu a llarg termini, per poder anar complint les metes individuals de millora de la qualitat de vida de cada persona, i aconseguir així la màxima autonomia possible de cadascuna.
Patronat:
Rdvm. Sr. Salvador Bacardit Fígols,Vicari Episcopal de l'Arxidiòcesi de Barcelona (President executiu), Sr. Antoni Crous i Millet (Vicepresident), Sr.J ordiParellada i Socias (Tresorer), Sr. Ernesto Casa Aruta (Vocal), Sr. Joaquim Fenollosa Domènech (Vocal), Sr. Antoni Forner i Peñaroja (Vocal!!Sra. Mª Dolores Lobo i Pascual), Dr. Josep Pericot i Ayats (Vocal), Sr. Josep M. Rifà i Soler (Vocal), Sr. Josep M. Rocabert i Marcet (Vocal), Sr. Sergio Rodríguez i Vives (Vocal), Sr.Vicenç Soriano i Casanovas (Vocal), Sr. Josep M. Trabal i Pujadas (Vocal), Gna. Mª del Pilar Muñoz i Blanco, delegada de la Superiora General de les RR. Franciscanes SSCC (Secretària),
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: