FUNDACIÓ NOGUERA

FUNDACIÓ NOGUERA
Notariat, 4 (Col·legi de Notaris)
Educació
1985-06-14
Rosa Oliveras
La Fundació MACBA és una organització sense ànim de lucre, de gestió autònoma i independent, la tasca de la qual reverteix en el Museu d'Art Contemporani de Barcelona amb el qual treballa en col·laboració estreta.
RAiMON NOGUERA GUZMAN
Els treballs que promou la Fundació s'emmarquen en les sis línies de publicació següents: 1.- Inventaris d'arxius notarials de Catalunya. 2.- Col·lecció de textos i documents. 3.- Llibres de Privilegis. 4.- "Acta notariorum cataloniae". 5.- Estudis. 6.- Diplomataris. Destaca també l'organització de Congressos i trobades, la beca anyal "Raimon Noguera" i la col·laboració amb altres institucions, elaboració del nou catàleg de l'Arxiu Històric de Protocols de Barcelona, la publicació de la revista "Estudis Històrics i Documentals dels Arxius de Protocols" i amb la Universitat.
ENRIC BRANCOS NUÑEZ (TRESORER), FRANCESC FRANCINO BATLLE (VOCAL), JORDI FIGA LOPEZ-PALOP (VICESECRETARI), MONTSERRAT COMELLAS