ANESPRO FUNDACIÓ PRIVADA ANTIGA ESCOLA PROFESSIONAL DE VALLS

Persona de contacte:
Juan José Garcia Arjona
Història:
Pel març de 1993, i amb motiu d’unes jornades de portes obertes que va fer l’IPFP de Valls, va sorgir el projecte de crear una entitat que canalitzés les pràctiques dels alumnes de Formació Professional en empreses de les nostres comarques. Aquesta incipient idea es concretà de mica en mica. La Cambra de Comerç i Indústria de Valls, conscient de la importància de la formació i del seu futur, en col.laboració amb l’Institut Politècnic de Formació Professional, avui Institut Jaume Huguet. Antiga Escola del Treball, considerà adequat instituir la Fundació Antiga Escola Professional de Valls (ANESPRO). La reunió constitutiva del Patronat d’ANESPRO se celebrà el dia 5 de juliol de 1994. Inscrita en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 1.033.
Preparar bons professionals i aconseguir una col·laboració veritable i eficaç entre el món empresarial de l'Alt Camp i la Conca de Barberà i les escoles de formació professional.
President de la Cambra de Comerç i Indústria de Valls. (President), Director de l’Institut Jaume Huguet. Antiga Escola del Treball de Valls (Sotspresident), Secretari de la Cambra de Comerç i Indústria de Valls (Secretari), Representant de l’Institut Jaume Huguet. Antiga Escola del Treball de Valls (Sotssecretari), Representant de l’Institut Jaume Huguet. Antiga Escola del Treball de Valls (Interventor), Representant de l’Ajuntament de Valls (Vocal), Representant del Consell Comarcal de l’Alt Camp (Vocal), Representant del Consell Comarcal de la Conca de Barberà (Vocal), Tres empreses nomenades per la Cambra de Comerç i Indústria de Valls (Vocals), Tres persones designades per l’Institut Jaume Huguet. Antiga Escola del Treball de Valls (Vocals), Representant del Consorci Pro-universitari de Valls Alt Camp-Conca de Barberà (Vocal)