FUNDACIÓ PRIVADA LLUITA CONTRA LES INFECCIONS

1993-05-21
Albert Tuldrà Niño
Albert Tuldrà Niño
La Fundació Lluita contra les Infeccions és una entitat sense ànim de lucre dedicada a la recerca clínica, el tractament i la cura de les malalties infeccioses. Naixem el 1992 per fer front a una pandèmia, la del VIH, atenent les persones afectades i promovent una recerca clínica pionera que salvava vides. Durant aquests anys el coneixement adquirit sobre el sistema immunitari, que és el que queda afectat pel VIH, ens ha permès abordar les malalties infeccioses en tota la seva dimensió. El pas del temps ens indica que les infeccions són un risc inevitable en el món que vivim, i que el futur és totalment impredictible. Queda molt camí per recórrer.
Bonaventura Clotet i Sala, José Jerónimo Navas Palacios, Miquel Gómez Clarés, Xavier Torrent Llinás, Marta Pont Geis, Juan Romeu Fontanilla
Oferir la millor assistència sanitària i humana a les persones que pateixen una malaltia infecciosa. - Desenvolupar una recerca independent i competitiva en el camp de les malalties infeccioses. - Traslladar el coneixement adquirit a la societat i als professionals.
Bonaventura Clotet Sala (President), Guillem Sirera Giménez (Secretari), Jan Andreu Masrramon (Vocal i relacions institucionals), Jordi Ara del Rey (Vocal), Jordi Barceló Traserra (Vocal), Leopoldo Biete Amores (Vocal), Miquel Jordà Costa (Vocal), Lola Mitjans Perelló (Vocal), Roger Paredes (Vocal), Montserrat Pinyol Pina (Vocal), Gemma Recoder Miralles (Vocal), Anna Veiga Lluch (Vocal)