GBFUNDACIÓ GREMIBAIX FUNDACIÓ

Civil
Sheyla García Milan
Avinguda de la Fama 56-58,08940 Cornellà de Llobregat
Gremibaix fundació neix amb la ferma voluntat de donar resposta a les necessitats formatives de les empreses i treballadors del àmbit de les instal·lacions en particular i del mon industrial del Baix Llobregat en general.
Gremi d'Instal.ladors del Baix LLobregat
La Fundació té per objecte: - La promoció, gestió, tramitació i desenvolupament de la educació, ensenyança i formació en el sector de les empreses dedicades a qualsevol activitat relacionada amb l’electricitat, fontaneria, gas, climatització i afins. - La promoció de la investigació i el desenvolupament entre les empreses del sector. - Ajuda a la promoció i professionalització de les empreses del sector. - Ajuda al desenvolupament econòmic de les empreses del sector.
Vicenç Ivorra Marigó (Vicepresident), Xavier Asenjo Carulla (Secretari), Ivan Cortés Roca (Tresorer), Francisco Ruf Pérez (Vocal), Jacint Mas Cortada (Vocal), Mario Rey Núñez (Vocal), Sílvia Balcells Morell (Vocal), Fernando Maldonado Maldonado (President)