FUNDACIÓ IBN BATTUTA

Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
Estatal
Mohammed Chaib
Les finalitats d'interès general de la fundació són: Donar suport social, cultural, educatiu i laboral a les persones procedents de la immigració, amb la finalitat de que siguin plenament ciutadans europeus, amb especial referència a les d'origen marroquí. Promocionar en la societat europea als joves i dones procedents de la diversitat, sobretot en l'àmbit cultural, educatiu, esportiu i laboral, evitant la discriminació i el racisme de manera que se sentin ciutadans de ple dret. Facilitar la comprensió i la cultura mitjançant el coneixement mutu, el respecte, la interacció, la participació i la convivència. Fomentar la relació i veïnatge amb el Marroc i els països àrabs mitjançant projectes de cooperació en formació i inserció laboral o uns altres. També mitjançant activitats i viatges culturals i educatius que realcin la figura del viatger Ibn Battuta.
Mohammed Chaid Akhdim (President), Ramon Fomós Esteve (Vicepresident), Joaquim Cuadrada Basquens (Secretari), Soumaya Ben Yahya (Tresorera), Abdelaziz Allaouzi Abakkouy (Vocal), Abdelilah Souirji (Vocal), Hassan Bolif (Vocal), Rachid Mostaid Kacem (Vocal)