FUNDACIÓ INSTITUT DE TECNOLOGIA DE LA CONSTRUCCIÓ DE CATALUNYA (ITeC)

Nom:
FUNDACIÓ INSTITUT DE TECNOLOGIA DE LA CONSTRUCCIÓ DE CATALUNYA (ITeC)
Adreça:
Direcció:
Francisco Diéguez Lorenzo
Fundadors:
Col·legi d'Aparelladors i Arquitectes Tècnics de Barcelona.
Objectius:
Els objectius de l’ITeC en tant que entitat de suport a la innovació són la generació i transferència d'informació i coneixement, i la prestació de serveis tecnològics, per a la millora de la competitivitat dels agents del sector de la construcció: entitats, empreses i tècnics facultatius
Patronat:
Il·ltre. Senyor Celestí Ventura Cisternas (El President del Consell de Col·legis d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Catalunya), Hble. Senyor Damià Calvet (Conseller de Territori i Sostenibilitat), Hble. Senyor Pere Aragonès García (Conseller d'Economia i Hisenda), Hble. Senyora Àngels Chacón Freixas (Consellera d'Empresa i Coneixement), Il·lm. Senyor Anton Gasol Magriñà (Degà del Col·legi d’Economistes de Catalunya), Il·lm. Senyor Lluís Xavier Comerón Graupera (Patró a títol individual i i President ITeC), Il·lm. Senyor Oriol Altisench Barbeito (Degà del Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya), Il·lme. Senyora Sílvia Burés Pastor (Degana del Col·legi d'Enginyers Agrònoms de Catalunya), Il·ltre. Senyor Miquel Darnés Cirera (Degà del Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona), Il·ltre. Senyora Montserrat Bas Obradors (Degana del Col·legi d'Enginyers Tècnics Agrícoles i Forestals de Catalunya), Il·ltre. Senyor Xavier Font Mach (Degà del Col·legi d'Enginyers Tècnics d'Obres Públiques), Senyor Agusti Serra Monté (Secretari d'Hàbitat Urbà i Territori), Senyor Albert Civit Fons (Director de l'Institut Català del Sòl), Associació Catalana de Municipis i Comarques (Representant: el President), Senyor Estanislau Roca Blanch (Vicerector d'Infraestructures i Arquitectura de la Universitat Politècnica de Catalunya), Senyor Joaquim Llansó Nores (President de la Cambra de Contractistes d’Obres de Catalunya), Senyor Jordi Campillo Gàmez (El Conseller Delegat de Barcelona d'Infraestructures Municipals SA -BIMSA), Senyor Josep Gassiot Matas (President del Gremi de Constructors d'Obres de Barcelona i Comarques), Senyor Lluís Marsà García (President de l’Associació de Promotors i Constructors d'Edificis de Catalunya - APCE), Senyor Sebastià Alegre Rosselló (President de la Federació Catalana de la Indústria, el Comerç i els Serveis de la Construcció - FECOCAT), Senyor Xavier Flores García (Director General d'Infraestructures de Mobilitat), Il·lma. Senyora Assumpció Puig Hors (Degana del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya), Senyor Francesc Sutrias Grau (Director General del Patrimoni), Il·lm. Senyor Josep Canós Ciurana (Degà del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya), Senyor Josep Armengol Tatjé (Subdirector General d’Acció Territorial i de l’Hàbitat Urbà), Senyor Lluís Micaló Congost (Vicepresident de la Unió d'Empresaris de la Construcció de Girona)
Any dades:
Pressupost anual: