FUNDACIÓ INTERNACIONAL JOSEP CARRERAS

Direcció:
Antoni Garcia Prat
Història:
La Fundació Internacional Josep Carreras per a la Lluita contra la Leucèmia va ser constituïda a Barcelona el 14 de juliol de 1988 com a fundació benèfica de tipus assistencial i científic. La Fundació es finança a partir d'aportacions individuals, llegats, donacions d'empreses i els nombrosos concerts i activitats benèfiques que du a terme el seu president, Josep Carreras.
Fundadors:
Sr. Josep Carreras.
Treballem per augmentar constantment la nostra base social, prioritzar els esforços en la recerca científica i consolidar les línies actuals de treball, amb l'objectiu d'aconseguir que la leucèmia sigui, algun dia, una malaltia al 100% curable, per a tots i en tots els casos.
Excm Sr. Josep Carreras (President), Sr. Calixte Mut (Secretari General), Sr. Albert Carreras (Tresorer), Prof. Evarist Feliu (Vicepresident), Dr. C.Dean Bucker (Vocal), Dr. Joan Uriach (Vocal), Dr. Jordi Sierra (Vocal), Sr. Albert Carreras Pérez (Vocal), Sr. Álvaro Urbano (Vocal), Sr. Arcadi Calzada (Vocal), Sr. Joaquim Folch-Rusiño (Vocal), Sr. Lluis Bassat (Vocal), Sr. Marcel Pascual (Vocal), Sr. Rainer Storb (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions