FUNDACIÓ JUBERT FIGUERAS

Direcció:
Paola Jubert
Història:
La Fundació Privada Jubert Figueras neix l'any 2003 per iniciativa privada. Inscrita en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 1966 a data 28 d'abril de 2004.
Fundadors:
Paola Jubert Montaperto, Cecilia Hernández Buñuel, Xavier Armangué Caralps, Elena Montobbio de Balanzó, Rosa M. Pujol Galobart i isabel Jubert Montaperto.
Objectius:
La Fundació té per objecte oferir allotjament als familiars de malalts - i als malalts mateixos - que per estar ingressats o haver de ser tractats en un hospital lluny del seu domicili habitual, n'estan desplaçats i no disposen de mitjans econòmics per fer front a aquesta estada.
Patronat:
Annabella Montaperto Nicastro (Presidenta d'Honor), Xavier Armangué Caralps (Secretari), Isabel Jubert Montaperto (Presidenta), Marta Gibert Casanovas (Vicepresidenta), Jordi Cormenzana Martínez (Vocal), Benet Nomdedéu Tobella (Vocal), Toni Salgado Soler (Vocal), Mar Yuste Botey (Vocal), Segimon Rovira Cambra (Vocal)
Any dades:
Any pressupost: